מחיקת רישום פלילי – ביטול רישום פלילי – עורך דין פלילי אדי אבינועם

בקשות למחיקת רישום פלילי
בקשות למחיקת רישום פלילי

מחיקת רישום פלילי מסוג תיק סגור במשטרה, צריך שתהיה מופנית למדור רישום פלילי במטה הארצי בירושלים. זאת לעומת בקשה למחיקת רישום פלילי שהוא תוצאה של קביעת בית משפט את אשמתו של הנאשם, בפנייה אל נשיא המדינה. רצוי שבקשות כאלו יתבצעו על ידי עורך דין פלילי המתמחה בכך.

האם ניתן להגיש בקשה לשם מחיקת רישום פלילי או לשם ביטול רישום פלילי ? ואולי קודם לכן, מהו רישום פלילי?

בקשה למחיקת רישום פלילי

רישום פלילי הוא בבחינת כתם מציק בעל השלכות לעיתים הרסניות לשם טוב, מעמד או עיסוק של מי המורשע בעבירה הפלילית. מה עושים?  האם ביטול תיק פלילי אפשרי ? האם ניתן להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי ?

האם ניתן לפעול לקיצור תקופת התיישנות ההרשעה או לקיצור תקופת מחיקת רישום פלילי ? האם ניתן לבצע ביטול רישום פלילי או להסיר או למחוק רישום פלילי של תיק סגור?

התשובה היא: כן. קיימות פרוצדורות על פי חוק לפיהן ניתן לפנות בבקשות מתאימות לגורמים המוסמכים לקצר או לבצע מחיקה של רישום פלילי , ורצוי על ידי עורך דין פלילי המתמחה בכך.

ביטול רישום פלילי

האם מחיקת רישום פלילי אפשרית? האם ביטול רישום פלילי הוא אפשרי ? האם מחיקת תיק פלילי הוא דבר אפשרי?

איך משיגים מחיקת רישום פלילי או ביטול רישום פלילי והאם עורך דין פלילי יוכל לסייע בכך?

רבים לא יודעים כי לאחר הרשעתם בבית המשפט בעבירה פלילית, הרישום הפלילי ימשיך ללוותם שנים רבות מאוד לאחר מועד גזר הדין וימנע מהם לעיתים, לעסוק במקצועות חופשיים מסויימים או להתקבל למקומות עבודה כאלו ואחרים.

עוד ובנוסף , גם אלו שזכו שתיקם הפלילי ייגנז או ייסגר ולא הבשיל לכתב אישום עלולים למצוא עצמם מופתעים לגלות כי לחובתם רישום פלילי של תיק "סגור" משעילת הסגירה היתה "העדר ענין לציבור" או "העדר ראיות מספיקות".

מחיקת רישום פלילי

חשוב להדגיש, הרשעה פלילית למי אשר נקבע לגביו כי ביצע הוא עבירה פלילית היא לא מחוייבת המציאות.

מחיקת רישום פלילי כי הינו תהליך שיכול להיות מבוצע במספר נסיבות באמצעות עורך דין המתמחה בתחום אדי אבינועם

אכן דרך המלך היא בהרשעת נאשם המבצע עבירה פלילית, אך בהחלט במקרים המתאימים אפשר וייתכן לסיים תיקו הפלילי של העובר עבירה באי הרשעתו ובכך אי הכתמתו בכתם הפלילי שיגביל חופש עיסוקו או יסכן מקצועו או מעמדו.

עו"ד פלילי מנוסה בטיפול בתיקים פליליים ידע לייעץ וללוות חשודים ו/או נאשמים בחתירה להביא לכדי ביטול תיק פלילי או ככל שיקבע כי ביצעו הם עבירה פלילית, לסיים תיקם הפלילי באי הרשעה ובאי הכתמתם בכתם הפלילי.

גם אם  יורשעו, לא אבדה התקווה בטיפול משפטי עיקש בניסיון לבטל/לקצר תקופת ההתיישנות ו/או מחיקה של רישום פלילי, לרבות בדרך של הגשת בקשה שמטרתה מחיקת רישום פלילי .

משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם, מחיקת רישום פלילי – בעלי ניסיון עשיר בהגשת בקשות למחיקת רישום פלילי ועושים זאת שנים רבות.

רוצים לצפות ולשמוע את הרצאתו של עו"ד פלילי אדי אבינועם בעניין מחיקת רישום פלילי או רישום משטרתי ❓

 👇👇 צפו בהרצאה

גאים ושמחים להיות מדורגים גם השנה כאחד המשרדים המובילים במשפט הפלילי בישראל. אנחנו נמשיך לתת שירות משפטי מכל הלב ובמלוא...
הרצאה שלי בנושא "אלטרנטיבות להליך הפלילי" בכנס הארצי של עורכי הדין באילת מאי 2022 דברים שאמרתי מנקודת מבטי כסניגור פלילי...
לכבוד הוא לנו לזכות להיות מדורגים בדירוג היוקרתי של DUNS100 כמשרד עו"ד פלילי מהמובילים במשפט הפלילי במדינת ישראל על ידי...
לכבוד הוא לי לשמש כיו"ר הוועדה לעניינים פליליים במחוז מרכז של עורכי הדין ולקחת חלק בפאנלים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי.
לכבוד הוא לי במסגרת מקצועי, עו"ד פלילי, לשמש ולפעול כיו"ר ועדת עניינים פליליים לרווחת ולטובת חבריי עורכי הדין בייזום וקיום...
בחירת עורך דין פלילי מצאתם את עצמכם מסתבכים בתיק פלילי וברור לכם שאתם צריכים עו"ד פלילי. איך תדעו לבחור את...
כנגד לקוח משרדנו, נהג מונית במקצועו, עמד תיק פלילי חמור שייחס לו מעשים מגונים כלפי נוסעת במוניתו. בעקבות התערבותנו מול...
בעקבות פנייתנו לנשיא המדינה, נשיא המדינה נענה לבקשתנו ומחק הרשעה פלילית שהפריעה מאד ללקוחנו בחייו המקצועיים והאישיים.
תיקה הפלילי של לקוחתנו שייחס לה אלימות כלפי קטין נסגר בעילת היעדר אשמה בעקבות בקשה לסגירת תיק שהגשנו.
פקחית עירייה הגישה תלונה במשטרה על לקוחנו בשל איומים קשים ובוטים כלפיה, תוצאת דו"ח תנועה שרשמה ללקוחנו. בעקבות בקשה לסגירת...
סגירת תיק פלילי לבני זוג שהוחשדו באלימות חמורה ואיומים כלפי שכנתם.
דילוג לתוכן