מתן הגנה משפטית לחשודים – ייצוג נאשמים בעבירות פליליות

ייצוג נאשמים בעבירות פליליות

התייעצות עם עורך דין פלילי – לכל חשוד בעבירה פלילית / נאשם בעבירה פלילית קיימות זכויות מהותיות ודיוניות.
ראש וראשונה לזכויות – הגנה משפטית על נאשם בפלילים – הזכות להיוועצות בעורך דין.

קיימת חשיבות כי יעוץ לחשוד בפלילים ינתן על ידי עורך דין שזהו תחום עיסוקו וייצוגו ובמילים אחרות, ייצוג חשודים בפלילים – יעוץ משפטי לחשוד חשוב שיתבצע על ידי עורך דין שתחום התמחותו הוא התחום הפלילי – עורך דין פלילישעיסוקו היום יומי מתרכז במלאכת ייצוג נאשמים בעבירות פליליות.

ייעוץ משפטי לנאשם

ישאל השואל וכי מדוע עו"ד פלילי דווקא ולא כל עו"ד?

הרי תחום עריכת הדין אינו מחייב מומחיות ספציפית כדי לעסוק בנישה כזו או אחרת כדוגמת הרפואה.

לכאורה נכון, משום שמי שלמד משפטים, סיים התמחות ועבר את בחינות הלשכה זכאי להיות עו"ד וככזה לעסוק בכל התחומים המשפטיים ותתי התחומים המשפטיים.

אלא שבפועל כשם שמי שנזקק לרופא עיניים לא יעז לשחק בבריאות עיניו ויבחר ללכת לאורטופד, כך גם מי שמוחשד או מואשם בתיק פלילי, טוב יעשה אם יבחר לו עו"ד פלילי שייצג ולא עו"ד שתחום עיסוקו אזרחי.

התמקצעות בתחום הפלילי היא אבן יסוד לייצוג וטיפול משפטי הולם למי המסתבך בפלילים. חדשות לבקרים מתקיימים חידושים בחקיקה ובפסיקה הרלוונטיים בתחום המשפטי הפלילי – ייעוץ משפטי לנאשם וייצוג הולם בתחום הפלילי מחייב שליטה ברזי ההליך הפלילי ובדין הפלילי המהותי כדי לשרת נאמנה את החשוד או הנאשם ואין די בידע כללי של התחום הפלילי אצל עורך הדין האזרחי כדי להעניק השירות המתאים ללקוח הנזקק להגנה משפטית בפלילים.

ייעוץ משפטי לפני זימון לחקירה

נקראתם לחקירה? אתם זקוקים לקבלת ייעוץ משפטי לפני חקירה.
עו"ד פלילי וותיק ומנוסה ידע להעניק ייעוץ משפטי לפני זימון לחקירה, לווי וטיפול משפטי הולם ומתאים ללקוח החשוד או הנאשם.

משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם מייצג נאשמים בפלילים עושה זאת כבר למעלה מ- 20 שנים עם רקורד של טיפול באלפי תיקים פליליים והופעות אין ספור בבתי המשפט השונים בכל רחבי הארץ.

אין במאמר זה כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי.

מאמרים תמונת רקע

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן