מחזאי בן 94 חשוד ברצח אשתו

בן ה-94 נעצר בחשד לרצח אשתו

[fusion_text]

מחזאי בן ה-94 נעצר בחשד לרצח אשתו

כתבה ב ווינט

הממצאים בזירה והדו"ח הפתולוגי: כך נעצר בן ה-94 בחשד לרצח אשתו

במשך כארבעה חודשים צוות מיוחד חקר בצורה סמויה את נסיבות מותה של אישה בת 85 בביתה, עד שהוחלט לעצור את הבעל הקשיש. בניגוד לגרסתו, מהחקירה עלה כי האישה מתה ממכות וחנק לפני ש"טבעה" באמבטיה. החשוד, שמכחיש את המיוחס לו, ישוחרר בהסכמת המשטרה למעצר בית למשך חודש

אלי סניור|4/11/21 | 15:37
המשטרה ופרקליטו של החשוד, עו"ד אדי אבינועם, הגיעו להסכמה שהוא ישוחרר למעצר בית במשך 30 ימים ובתנאים מגבילים. החשוד מכחיש את המיוחס לו. עו"ד אבינועם ועו"ד שי גבאי, שגם הוא מייצג את החשוד, אמרו: "ההחלטה לשחרורו בתנאים היא הנותנת כי המשטרה הבינה כי עוצמת הראיות וכמות הראיות שמצויה בחומר החקירה אינן מצדיקות את המשך מעצרו בין כותלי סורג ובריח. הוא ממשיך להכחיש את החשדות".
"לא כל יום יש תיק רגיש כזה, עם אדם בגיל כזה וממעמד כזה", הסבירו גורמים המעורים בפרטי החקירה. התיק הועבר כמה פעמים בין הפרקליטות לצוות החוקרים, עד שהוחלט על הוצאת צו מעצר. מה שהכריע כי הבעל הוא החשוד ברצח היו הממצאים שנמצאו בדירה.
זה החל כמו עוד מקרה מוות בדירה כאשר האישה בת ה-85 התגלתה ללא רוח חיים באמבטיה בדירתה. בעדותו סיפר הבעל כי הוא ישן, וכי ככל הנראה אשתו נפלה באמבטיה ואף טבעה. אלא שהדו"ח הפתולוגי קבע כי האישה מתה מחנק, ועל גופה סימני אלימות של מכות. בריאות שלה לא נמצאו מים שיכולם להצביע על טביעה. גם העובדה שהבית נחזה להיראות כאילו עבר סוג של שוד לא התאים את הממצאים בשטח.
התעקשותם של אנשי המכון לרפואה משפטית הביאה להקמת צוות חקירה מיוחד במרחב ירקון. כאשר הגיע דו"ח הנתיחה הסופי שקבע כי המוות לא טבעי, פתחו במשטרה בחקירה סמויה.
גילם של החשוד והקורבן, כמו גם הייחוס המשפחתי והעובדה שהאיש מוכר בעולם התרבות, הקשו על ההחלטה לעצור את הבעל. אבל הממצאים בשטח ודו"ח הנתיחה הכריעו. החשוד נעצר הבוקר ונחקר במשטרה. מחר בבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.
עו"ד אבינועם הוסיף: "למרשי אין יד ורגל בתוצאה הטרגית. אשתו האהובה נמצאה מתה בחדר האמבטיה".

כתבה בערוץ 12

 

כתבה בידיעות אחרונות  – 5/11/21

מאמר בידיעות אחרונות
מאמר בידיעות אחרונות מחזאי בן 94 חשוד ברצח אשתו

כתבה ב walla news

סופר ומחזאי בן 90 מתל אביב נעצר בחשד למעורבות ברצח אשתו לפני כשנה

https://news.walla.co.il/item/3469300

המשטרה עצרה לחקירה את הקשיש, שבחודש אוגוסט אשתקד דיווח כי אשתו נפלה באמבטיה. על גופתה נמצאו חבלות ובדוח הפתולוגי נקבע כי קיימים ממצאים שמהם עולה כי המוות שלה אינו טבעי. לאחר מכן הוא שוחרר למעצר בית

לירן לוי יום חמישי, 04 בנובמבר 2021, 12:54 עודכן: 20:08

המשטרה עצרה היום (חמישי) סופר ומחזאי בן 90 מתל אביב, בחשד שהיה מעורב ברצח אשתו בת ה-87 באוגוסט 2020. עם מציאת גופת האישה, המשטרה פתחה בחקירה סמויה. בשעות הערב, בית המשפט אפשר לשחררו למעצר בית.

המקרה התרחש ברחוב צבי הרמן בתל אביב, שם התגוררו השניים. בחודש אוגוסט אשתקד התקשר הקשיש למד"א וטען כי אשתו נפלה באמבטיה וכי היא אינה מגיבה. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

על גופתה נמצאו חבלות, והיא נשלחה למכון הפתולוגי. בדוח הפתולוגי נקבע כי קיימים ממצאים שמהם עולה כי המוות שלה אינו טבעי. בהתאם לממצאים, פתחה המשטרה בחקירה סמויה.

גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! כי "העובדה שהוא היה איתה לבד בבית והממצאים בזירה מובילים אליו. הוא לא מודה עדיין במעשים. למשטרה אין ראיות, אבל זה החשד המרכזי".

עו"ד אדי אבינועם ועו"ד שי גבאי מייצגים את החשוד ומסרו בשמו כי הוא חף מפשע, וכי הדברים יתבררו בהמשך.

כתבה בוואלה נעצר חשוד ברצח אשתו בן 90
כתבה בוואלה נעצר חשוד ברצח אשתו בן 90

כתבה בכאן 11

 


[/fusion_text]

שתף פוסט זה

כתבות נוספות בנושא

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן