הרצאה מקוונת שימוש בנשק להגנה עצמית

שימוש בנשק להגנה עצמית

צפייה בהרצאה המקוונת "שימוש בנשק להגנה עצמית"

ועדת עניינים פליליים בנושא שימוש בנשק להגנה עצמית בהשתתפות:
עו"ד פלילי אדי אבינועם, יו"ר (משותף) ועדת עניינים פליליים במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, המרואיין על ידי עו"ד דוד טובול.
עורך דין פלילי אדי אבינועם
עורך דין פלילי אדי אבינועם

יובהר, כי אין במידע שיימסר בהרצאה " שימוש בנשק להגנה עצמית " על ידי המרצה בהרצאה המקוונת, אשר ניתנת כשירות וולונטרי לציבור עורכי הדין, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד בעל מומחיות, ניסיון ו/או ידע בתחום המשפטי הרלוונטי ואין להסתמך על המידע בכל צורה שהיא.

יובהר כי כל פעולה שתעשה על פי המידע הנאמר ו/או המוצג הינה על אחריות הצופה בלבד ולא יהא באילו כדי ליצור יחסי עורך דין לקוח בין הצופה ולשכת עורכי הדין ו/או מי מטעמה ו/או המרצה, בין במישרין ובין בעקיפין ולשכת עורכי הדין ו/או מי מטעמה, אינם אחראים בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המוצג ו/או הנאמר.

פעמים רבות כשמדובר בנושא שימוש בנשק להגנה עצמית / ירי להגנה עצמית , לקוחות מתקשים להבין שישנו פער בין המציאות העובדתית לבין המציאות המשפטית.
במילים אחרות, בית המשפט שכמובן לא נכח במועד האירוע ובמקום האירוע ממש, אך הוא שיקבע הממצאים העובדתיים, באשר למה שארע באירוע, גם כשלפעמים הקביעות העובדתיות הפוכות לחלוטין ממה שהלקוח באמת ובתמים מספר מדם ליבו על שהתרחש.

אם נאלצתם להשתמש בנשק, כדאי שתתייעצו בטרם מסירת גרסה ראשונית במשטרה עם עו”ד פלילי וותיק ומנוסה. גרסה ראשונית אחרי ייעוץ משפטי עם עו”ד פלילי.
שימוש בנשק להגנה עצמית / ירי להגנה עצמית זה מצב מחייב יעוץ עם עורך דין פלילי וזה מה שיעשה את ההבדל בין קבלת טענות הגנה לבין תיק פלילי שיוליד כתב אישום חמור עם פוטנציאל לשנים רבות בכלא.

הגנה משפטית לחשוד בשימוש בנשק

לאחר שימוש בנשק להגנה עצמית, הנאשם טען לחפותו. הגנה משפטית לחשוד בשימוש בנשק – האם יש לו סיכוי בתיק רצח לקבל זיכוי עקב טענת הגנה עצמית עם שימוש בנשק חם?

עורך דין שימוש בנשק להגנה עצמית

הגנה משפטית לנאשם בשימוש בנשק להגנה עצמית / ירי להגנה עצמית – משרדנו – עו"ד פלילי אדי אבינועם, עורך דין שימוש בנשק להגנה עצמית, מעניק הגנה משפטית לחשודים בשימוש בנשק להגנה עצמית –ייעוץ משפטי לחשודים בירי בנשק להגנה עצמית, עורך דין פלילי לעבירות המתה, עורך דין פלילי לעבירות רצח -ליווי משפטי לנאשם בגרימת מוות ברשלנות. משרד עורך דין פלילי אדי אבינועם מטפל ומעניק הגנה משפטית בתיקים פליליים בתחום שימוש בנשק להגנה עצמית , עבירות המתה, עבירות הריגה , עורך דין פלילי גרימת מוות ברשלנות , עורך דין פלילי עבירות רצח וכו. משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם הוא בעל ניסיון משפטי רב בטיפול בתיקי שימוש בנשק להגנה עצמית / המתה, מספק ייצוג משפטי לחשודים ברצח לאורך שנים רבות. להתרשמות תוכלו לקרוא בלשונית "כתבו עלינו".

לצפייה בהרצאה המקוונת "שימוש בנשק להגנה עצמית" דרך פייסבוק – לחיצה כאן

מאמרים תמונת רקע

שתף פוסט זה

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן