עורך דין צבאי – סניגור צבאי

עורך דין צבאי
עורך דין צבאי

לשם מה נחוצה הגנה משפטית לחיילים – מהי חשיבות הצורך לקבל התייעצות עם עורך דין פלילי צבאי, בשביל מה אני צריך עורך דין צבאי שיטפל לי בתיק הפלילי שלי?, מדוע יש צורך מיוחד עבור עורך דין לחיילים ישאלו החייל או החיילת, מדוע עו"ד פלילי רגיל לא יוכל לטפל בי? ימשיכו וישאלו החייל או החיילת. למה לי לקבל ייעוץ משפטי לחיילים במקרה הפרטי שלי?

התשובה לכך פשוטה:

עורך דין פלילי צבאי – עורך דין פלילי ייצוג חיילים – עורכי דין פליליים לחיילים – ייצוג משפטי לחיילים – עורכי דין לחיילים – להיות סניגור צבאי זו מומחיות ולא כל עו"ד פלילי צבאי או סנגור צבאי הוא בעל ידע מקצועי להעניק הגנה משפטית לחיילים , לייצג חיילים בבתי הדין הצבאיים ובקיא לשמש עורך דין צבאי או סנגור צבאי . כדי לטפל ולייצג ייצוג משפטי לחיילים מול בתי הדין הצבאיים בהם נשפטים החיילים או החיילות, משרתי החובה והקבע, נדרשת מיומנות ומקצועיות לייצג ולטפל בחיילים שכאלו. ייעוץ משפטי לחיילים ולכל מי שצריך עורך דין צבאי או סניגור צבאי מקצועי. נקודה.

ייצוג משפטי לחיילים

הדין המהותי ואף הפרוצדורה בבתי הדין הצבאיים מחייבים מעורך הדין הפלילי בקיאות בחוק השיפוט הצבאי בבואו לייצג החייל / חיילת שמוחשדים או מואשמים בעבירות עריקות, סמים, רכוש, אלימות ועבירות אחרות.

הגנה משפטית לחיילים

היכרותו של עורך דין פלילי צבאי המנוסה בטיפול בתיקים צבאיים לרבות עורך דין לחיילים והכרת המערכות השונות במירקם המערכת הצבאית השיפוטית חיונית למיקסום ההצלחה בטיפול בתיקו של החייל/החיילת ולהעניק הגנה משפטית לחיילים ובהשלכת הרישום הפלילי על החיים האזרחיים בהמשך, תוך חתירה לזיכויו של הנאשם או לרישום פלילי מופחת, במקרים המתאימים.

משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם הוא בעל ניסיון עשיר בטיפול בתיקים שכאלו כאשר עורך דין פלילי צבאי אדי אבינועם מייצג שנים רבות כסניגור צבאי / עורך דין צבאי בבתי הדין הצבאיים ומאחוריו ניסיון של 21 שנות ייצוג כעו"ד צבאי במאות תיקים שעניינם – עבירות סמים למינהן, עריקות, גניבה ואלימות.  

כשמטבע הדברים רק חלק מזערי קיבל סיקור תקשורתי בגלל "האופי הרגיל" של העבירות – עריקות, סמים גניבות וכו' שאינן מעניינות את דעת הקהל אך קריטיות לנאשמים עצמם!

ברשותו של עו"ד צבאי אדי אבינועם פסקי דין רבים בתיקי סמים עריקות וכו' שטופלו במשרדנו, בינהם, פסיקה עם ענישה מקלה מאד המשרתים את משרדנו בהתנהלות מול הפרקליטות הצבאית בחתירה לתוצאה הטובה ביותר, האפשרית, ללקוח.

כך למשל – בתיק סמים שייחס ללקוח המשרד ,לוחם, מספר שימושים במריחואנה הסתיים עניינו ב 14 ימי מאסר בלבד. חייל אחר שהואשם בכתב אישום שייחס לו חבלה ברשלנות שהביאה לפציעה חמורה של חייל אחר , הסתיים עניינו בעבודות צבאיות ללא מאסר בפועל כלל ועוד תיקים רבים אחרים שקצרה היריעה מלהתייחס לכולן באתרנו.

עורכי דין לחיילים – כסניגור צבאי פרטי שאינו לובש מדים ובמסגרת ייצוג הלקוח בנאמנות וללא מורא, לא פעם, תוך מתן יעוץ משפטי לחיילים, נלחם משרדנו מול עוולות שנגרמו ללקוחותינו מצד רשויות צה"ל בנחישות ובתקיפות.

משרד עו"ד אדי אבינועם – עורך דין פלילי צבאי, עורך דין לחיילים ייעוץ בחקירות מצ"ח, ייצוג חיילים במעצר, ייצוג חיילים בעבירות סמים, ייצוג חיילים בעריקות, ייצוג חיילים בהטרדה מינית, הגנה משפטית לחיילים, ייצוג משפטי לחיילים .

גאים ושמחים להיות מדורגים גם השנה כאחד המשרדים המובילים במשפט הפלילי בישראל. אנחנו נמשיך לתת שירות משפטי מכל הלב ובמלוא...
הרצאה שלי בנושא "אלטרנטיבות להליך הפלילי" בכנס הארצי של עורכי הדין באילת מאי 2022 דברים שאמרתי מנקודת מבטי כסניגור פלילי...
לכבוד הוא לנו לזכות להיות מדורגים בדירוג היוקרתי של DUNS100 כמשרד עו"ד פלילי מהמובילים במשפט הפלילי במדינת ישראל על ידי...
לכבוד הוא לי לשמש כיו"ר הוועדה לעניינים פליליים במחוז מרכז של עורכי הדין ולקחת חלק בפאנלים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי.
לכבוד הוא לי במסגרת מקצועי, עו"ד פלילי, לשמש ולפעול כיו"ר ועדת עניינים פליליים לרווחת ולטובת חבריי עורכי הדין בייזום וקיום...
בחירת עורך דין פלילי מצאתם את עצמכם מסתבכים בתיק פלילי וברור לכם שאתם צריכים עו"ד פלילי. איך תדעו לבחור את...
טקס קבלה לכלוא עורך דין פלילי – אדי אבינועם
דילוג לתוכן