הגנה משפטית – עורך דין פלילי ייצוג נאשמים ומתלוננים – עבירות מין – אונס – תקיפה מינית – מעשה מגונה – הטרדה מינית

עבירות מין
עבירות מין

עורך דין פלילי לייצוג בתלונות על עבירות מין – מעשה מגונה

אם חיפשתם שירותי הגנה של עורך דין לעבירות מין – עורך דין עבירות תקיפה מינית – עו"ד עבירות מין, לפי ביטויים שהקשתם כגון: ייצוג נאשמים בעבירות מיניות , עורך דין לעבירות מין, אשמה או חשד לעבירות מין כגון עו"ד עבירות אונס , עורך דין עבירות הטרדה מינית, עו"ד עבירות תקיפה מינית, עו"ד הטרדות מיניות, עו"ד מעשה מגונה, עו"ד אינוס ומעשה סדום, הגנה משפטית הטרדה מינית, עורך דין עבירות מין , הגנה משפטית הטרדה מינית אז לא מקרי שהגעתם לעורך דין פלילי שעוסק בכך.

מהי עבירת מין – מעשה מגונה – אונס

עורך דין פלילי עבירות מין – על פי החוק הישראלי , עבירות מין משתרעות על פני ספקטרום רחב של נסיבות, גיל הפוגע/ת וגיל הנפגע/ת, האם עסקינן בבעילה ממש או שמא בביצוע עבירת מעשה מגונה.

מהותו של האירוע: ניצול מצב המונע התנגדות כגון חוסר הכרה של הנפגע/ת או שמא לקותו/ה השכלית וכו' וכן מהותו של העושה: בן משפחה או לא, קטין או בגיר, מטפל נפשי שהוא פסיכולוג, פסיכיאטר או עובד סוציאלי שקיים יחסי מין עם המטופלת שלו וכו'.
עבירות אלו הן מהחמורות ביותר בחוק הפלילי כשחלקן מחייב על פי חוק, הטלת עונש מזערי מינימלי שלא יפחת מרבע העונש המקסימלי הקבוע לצד העבירה, באם יורשע מבצע עבירת המין.

מה תפקידו של עורך דין פלילי בייצוג נאשם בביצוע עבירת מין – אונס או מעשה מגונה

טיפול בתיקי עבירות מין ע"י עו"ד פלילי לעבירות מין מחייב התמקצעות ושליטה ביסודות העבירות הללו והן בחקיקה ובפסיקה המתחדשת תדיר, גם בפן המהותי, הראייתי והפרוצדוראלי.

משרדנו מנוסה ובעל ידע ולכן אנו הכתובת בכל האמור כאשר מדובר בעורך דין לעבירות מעשה מגונה, עורך דין לעבירות אונס, עורך דין למעשים מגונים, עורך דין להטרדה מינית, הגנה משפטית הטרדה מינית – ייצוג נאשמים בעבירות מין . לא כל עו"ד פלילי יהיה בעל הכישורים והידע הנדרשים, הייחודיים לטיפול בתיקי עבירות מין.

ייעוץ משפטי לנחקר בביצוע עבירת הטרדה מינית או עבירת אונס

עו"ד בתיקי עבירות מין – הוזמנתם לחקירה בשל חשד להטרדה מינית או בביצוע עבירת אונס או מעשה מגונה ? צרו קשר – עורך דין לעבירות מין / עורך דין לעבירות מיניות / עורך דין עבירות מין / הגנה משפטית הטרדה מינית – עו"ד אדי אבינועם מעניק ייעוץ משפטי לנחקר בהטרדות מיניות, הגנה משפטית לחשודים בהטרדה מינית ובכל סוגי עבירות המין.

עורך דין פלילי עבירות מין

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ משפטי לחשוד בסוגי העבירות הבאות: עבירת הטרדות מיניות, עבירת אונס , עבירת תקיפה מינית, עבירת מעשה מגונה.

משרד עורך דין ייעוץ משפטי לחשוד בעבירות הטרדה מינית – ייעוץ משפטי לחשודים בעבירות הטרדה מינית – הגנה משפטית הטרדה מינית .

משרד עורך דין פלילי אדי אבינועם , עורך דין פלילי לייצוג נאשמים בביצוע עבירות הטרדה מינית , עורך דין לעבירות מין, עורך דין לחשודים בעבירות הטרדה מינית, עורך דין פלילי – עבירת  אונס, הוא בעל ניסיון ורזומה עשיר בטיפול בתיקי עבירות מין, במאות מקרים, כשרבים קיבלו סיקור תקשורתי, בינהם: "אנס הכלות" במגזר החרדי, אי הרשעתו של פסיכולוג קליני מפורסם שביצע מעשים מגונים ב"סרוגייט", מטפלת מינית, שהיתה מטופלתו, עבודות שירות בלבד לבחור צעיר שבעל קטינה בת 13 והיה צפוי לענישה של שנים רבות בכלא ועוד תיקים רבים שהסתיימו בענישה מקלה או בזיכויים ! עבירות מין הוא תחום ייחודי במשפט הפלילי המחייב שליטה מקצועית של עו"ד פלילי לעבירות מין. תוכלו להתרשם בהמשך ממספר תיקים שבהם טיפל עו"ד פלילי אדי אבינועם וזכו לסיקור תקשורתי.

בהחלט כן. מותר להיות מלווה על ידי עורך דין או גורם נוסף לתחנת המשטרה ולהיות זכאי שהוא/היא יהיו נוכחים בזמן מתן העדות של הנחקר ובלבד שאין בכך כדי לפגוע בחקירה על פי החלטת הקצין הממונה.
ככלל בהחלט כן , למעט אם מטעמים מיוחדים שיירשמו, לא ניתן להיעתר לבקשה או במקרה בו החוקר האחראי סבר כי מטעמים מיוחדים יש בכך כדי לפגוע בחקירה למשל . בכל מקרה, במידה ונוכח במקום שוטר או שוטרת, זכאי הנפגע לדרוש כי מהם יהיה נוכח עימו בחקירה.
לפי סעיף 15 לחוק זכויות נפגעי עבירה, זכאי/ת נפגע/ת עבירת מין להיות נוכח/ת בדיונים הנערכים בדלתיים סגורות לאחר עדות בבית המשפט לפיה היא/הוא מעוניין/ת להמשיך ולהגיע לכל ישיבות בית המשפט ואף בליווי של אדם לפי בחירתו של הנפגע. עם זאת, בית המשפט רשאי שלא לאפשר נוכחות של הנפגע או מי המלווה אותו , מטעמים מיוחדים שיירשמו.
לנפגע עבירת מין קיימת הזכות להביע עמדתו הן בפני היועץ המשפטי לממשלה, אם הוגשה בקשה לעיכוב הליכים בעניין הנאשם שפגע בו, כמו גם להביע עמדה בפני הפרקליטות במסגרת מו"מ המתנהל בין הנאשם לפרקליטות לקראת הסדר טיעון.
גאים ושמחים להיות מדורגים גם השנה כאחד המשרדים המובילים במשפט הפלילי בישראל. אנחנו נמשיך לתת שירות משפטי מכל הלב ובמלוא...
לא בכל יום זוכים לזיכוי מהדהד בבית המשפט בעבירת מעשה מגונה עם הטחת ביקורת קשה כנגד הפרקליטות . זיכוי נדיר...
שנתיים של סיוט הסתיימו בעניינו של לקוחי, לאחר שבית המשפט השתכנע לזכות ‼ את לקוחי מעבירה של מעשה מגונה בקטין....
הגשת תלונה על עבירות מין – הטרדה מינית – מעשה מגונה האם בכל מקרה בו מוגשת תלונה על ביצוע עבירת...
הרצאה שלי בנושא "אלטרנטיבות להליך הפלילי" בכנס הארצי של עורכי הדין באילת מאי 2022 דברים שאמרתי מנקודת מבטי כסניגור פלילי...
לכבוד הוא לנו לזכות להיות מדורגים בדירוג היוקרתי של DUNS100 כמשרד עו"ד פלילי מהמובילים במשפט הפלילי במדינת ישראל על ידי...
לכבוד הוא לי לשמש כיו"ר הוועדה לעניינים פליליים במחוז מרכז של עורכי הדין ולקחת חלק בפאנלים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי.
לכבוד הוא לי במסגרת מקצועי, עו"ד פלילי, לשמש ולפעול כיו"ר ועדת עניינים פליליים לרווחת ולטובת חבריי עורכי הדין בייזום וקיום...
לקוחי, בעל מקצוע חופשי, נחשד בביצוע עבירה של הטרדה מינית . נפתח נגדו תיק פלילי והוא היה בסכנה להגשת כתב...
כתבה במיינט בת ים על מותו הטראגי של הקצין המצטיין פנטה טרפה שנחשד באונס מותו של הקצין המצטיין מבת ים:...
האם אפשרי לסגור תיק פלילי חמור שמייחס לאדם כלשהוא ביצוע עבירת מין כלפי אחר/ת אתם אזרחים נורמטיביים. יצאתם לבלות עם...
בחירת עורך דין פלילי מצאתם את עצמכם מסתבכים בתיק פלילי וברור לכם שאתם צריכים עו"ד פלילי. איך תדעו לבחור את...
כנגד לקוח משרדנו, נהג מונית במקצועו, עמד תיק פלילי חמור שייחס לו מעשים מגונים כלפי נוסעת במוניתו. בעקבות התערבותנו מול...
חודשים של סיוט מתמשך עברו על לקוחנו, שנעצר ונחקר על ביצוע עבירות מין חמורות בבת משפחתו. בקשתנו לסגירת התיק הפלילי...
דילוג לתוכן