החזקת קנאביס ו MDMA בכמויות מסחריות. סיום התיק בקנס ומאסר על תנאי בלבד!!

כשהוא הגיע אליי, מצבו היה קטסטרופאלי – פיסית, רגשית ונפשית. הוא היה עמוק בעולם ההתמכרות הכבדה לקנאביס ; כל כך עמוק, עד כדי כך ש "חברים" שלו ניצלו אותו להחזיק עבורם סמים קשים במיוחד מסוג "דוסה" ומסוג MDMA בכמויות מסחריות, כשבתמורה הוא יכול לצרוך כמה קנאביס שהוא רוצה משקית ענקית שהם "צ'יפרו" אותו. הוא נתפס על "חם" עם כל הכמויות, נעצר מיד והאופק נראה שחור. שחור במיוחד. הצלחתי להביא לשחרורו בבית משפט השלום. המדינה ביקשה עיכוב ביצוע והגישה ערר לבית המשפט המחוזי ( באר שבע). הצלחנו לשכנע את בית המשפט המחוזי לדחות ערר המדינה.
הושבתי את הלקוח מולי ואמרתי לו במילים האלו :
" אני מוכן לייצג ולטפל בך בתנאי אחד : רק אם אתה באמת מעוניין שיעזרו לך להשתנות ורק אם אני אשתכנע שאתה רציני ‼ ". הוא הבטיח לי ואני האמנתי לו והאמנתי בו. ‼ הוא לא איכזב אותי. שלחתי אותו לטיפול שיקומי ארוך והוא סיים אותו כמו גבר אמיתי שעומד במילה שלו 🦾. 18 חודשים הוא היה בטיפול שהפך אותו לבן אדם אחר מזה שהכרתי ממקודם.
על אף כתב האישום החמור במיוחד בעניינו ובדגש על השינוי האמיתי שהוא ערך בחייו, הצלחנו לשכנע היום בבית המשפט וקודם לכן את התביעה, לסיים את התיק שלו במאסר על תנאי, קנס ופסילת רשיון נהיגה על תנאי.
תוצאה נדירה באמת, במקרה ספציפי ויוצא דופן במיוחד . אין תחושת סיפוק גדולה יותר מלעזור למישהו שבאמת רוצה שינוי בחיים האומללים שלו.

שתף פוסט זה

כתבות נוספות בנושא

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן