ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית – ליווי בחקירה – עורך דין פלילי – ליווי משפטי – ייעוץ משפטי

ליווי וייעוץ משפטי לנחקר

ייעוץ משפטי לנחקר במשטרה נחוץ מאד לקחת עו"ד ליווי נחקר לכל מי שזומן לחקירה המשטרתית,  ליווי נחקר בחקירה – לכל חשוד בעבירה פלילית, בחקירה, בין אם החוקר היה אדיב או פחות אדיב, זה מסוג המקרים עליו היה מוותר כל חשוד ברצון, לו היה הדבר ניתן לבחירתו.

ייעוץ משפטי של עורך דין פלילי

יעוץ לחשוד בפלילים – העצה הטובה ביותר שניתן לייעץ לחשוד בפלילים או למי שנקרא לחקירה משטרתית היא לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי – התייעצות עם עורך דין פלילי ובפרט בשלבים הראשונים של התהליך הינה קריטית ביותר, שכן רוב ככל הטעויות של חשודים ונאשמים נעשות הן בשל היעדר ייעוץ משפטי מקצועי וכל שנותר כדי למזער נזקים הוא ליצור קשר עם עורך דין פלילי מייד ובמוקדם.

ייעוץ משפטי בחקירה

ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית
ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית

ליווי בחקירה משטרתית – מדוע ליווי ויעוץ בחקירה משטרתית הוא כה חשוב? המצאות במצב בו מוטחות האשמות בנחקר על ביצוע עבירה פלילית כזו או אחרת, כאשר קיים פער עצום בין החוקר המתוודע לנתונים המצויים בידו בטרם חקירת החשוד שלעיתים אינם ידועים לנחקר, יוצר מצב בלתי שוויוני בפער ה"כוחות" שבין החוקר לנחקר לא רק כמחשיד מול חשוד, אלא ב"פער המידע" שבין הנחקר לחוקר, זאת עוד בטרם המעמד הלא נעים שבנטילת טביעות אצבע מהחשוד ולעיתים אף צילומו ובהכנסת תמונתו לאלבום העבריינים, רחמנא ליצלן, ובהמשך אף לעיתים, מעצר ממש עד להבאה בפני שופט.

רבים  לא יודעים שלכל חשוד או מי הנחקר כחשוד בעבירה פלילית קיימות זכויות דיוניות ומהותיות – ליווי נחקר בחקירה. ראש וראשונה לזכויות – הזכות להיוועצות בעורך דין, לרבות, ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית .

ליווי בחקירה משטרתית

היוועצות בעורך דין בטרם חקירה או מיד בתחילת החקירה, ליווי בחקירה משטרתית , ייעוץ משפטי בחקירה משטרתית לא רק שתמתן הלחץ בו מצוי הנחקר אלא היא אף תאפשר לו לשקול היטב בטרם מסירת גרסתו, ייעוץ משפטי לחשודים בפלילים מאפשר התמודדות עם החקירה המהותית תוך הסבת תשומת ליבו לזכויותיו ותרגילי חקירה שהוא עלול ליפול כקורבן להם.

ייעוץ משפטי לפני זימון לחקירה – חשוב במיוחד לקבל ייעוץ משפטי לפני חקירה גרסה ראשונית אותה מוסר חשוד בחקירתו הינה בעלת משקל רב ואבן פינה לכל המשך חקירותיו אם יהיו בהמשך, או כגרסה שיינתן לה משקל רב באם יועמד לדין בעתיד.

מכאן החשיבות העצומה שבהיוועצות הנחקר עם עורך דינו בטרם מסירת הגרסה הראשונית במשטרה. קיימת חשיבות כי הייעוץ יינתן על ידי עורך דין שזהו תחום עיסוקו וייצוגו, ובמילים אחרות, עורך דין שתחום התמחותו הוא התחום הפלילי – עורך דין פלילי.

ישאל השואל וכי מדוע עו"ד פלילי דווקא ולא כל עו"ד? הרי תחום עריכת הדין אינו מחייב מומחיות ספציפית כדי לעסוק בנישה כזו או אחרת כדוגמת הרפואה.

לכאורה נכון, משום שמי שלמד משפטים, סיים התמחות ועבר את בחינות הלשכה זכאי להיות עו"ד וככזה לעסוק בכל התחומים המשפטיים ותתי התחומים המשפטיים.

אלא שבפועל כשם שמי שנזקק לרופא עיניים לא יעז לשחק בבריאות עיניו ויבחר ללכת לאורטופד, כך גם מי שמוחשד או מואשם בתיק פלילי, טוב ייעשה אם יבחר לו עו"ד פלילי שייצג ולא עו"ד שתחום עיסוקו אזרחי.

ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית

התמקצעות בתחום הפלילי היא אבן יסוד לייצוג וטיפול משפטי הולם למי המסתבך בפלילים. עו"ד פלילי וותיק ומנוסה ידע להעניק ליווי וייעוץ בחקירה משטרתית – ייעוץ לווי וטיפול משפטי הולם ומתאים ללקוח החשוד או הנאשם.

 

משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם עושה זאת כבר למעלה מ- 27 שנים עם רקורד של טיפול באלפי תיקים פליליים והופעות אין ספור בבתי המשפט השונים בכל רחבי הארץ עם ניסיון רב במתן יעוץ משפטי לפני זימון לחקירה.

גאים ושמחים להיות מדורגים גם השנה כאחד המשרדים המובילים במשפט הפלילי בישראל. אנחנו נמשיך לתת שירות משפטי מכל הלב ובמלוא...
הרצאה שלי בנושא "אלטרנטיבות להליך הפלילי" בכנס הארצי של עורכי הדין באילת מאי 2022 דברים שאמרתי מנקודת מבטי כסניגור פלילי...
לכבוד הוא לנו לזכות להיות מדורגים בדירוג היוקרתי של DUNS100 כמשרד עו"ד פלילי מהמובילים במשפט הפלילי במדינת ישראל על ידי...
לכבוד הוא לי לשמש כיו"ר הוועדה לעניינים פליליים במחוז מרכז של עורכי הדין ולקחת חלק בפאנלים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי.
לכבוד הוא לי במסגרת מקצועי, עו"ד פלילי, לשמש ולפעול כיו"ר ועדת עניינים פליליים לרווחת ולטובת חבריי עורכי הדין בייזום וקיום...
בחירת עורך דין פלילי מצאתם את עצמכם מסתבכים בתיק פלילי וברור לכם שאתם צריכים עו"ד פלילי. איך תדעו לבחור את...
דילוג לתוכן