עבירות צווארון לבן – עורך דין פלילי עבירות צווארון לבן – משרד עו"ד פלילי לצווארון הלבן

עבירות צווארון לבן
עבירות צווארון לבן

עורך דין פלילי הגנה משפטית לנאשמים או חשודים בעבירות "צווארון לבן",

עבירות צווארון לבן

עבירות צווארון לבן הם קבוצה של עבירות רבות שאפיונן בדרך כלל בא לביטוי בדרכים בלתי אלימות וכשמלווה להן הרצון לרווח כספי או לטובת הנאה.

התייעצות עם עורך דין פלילי צווארון לבן חשובה.
מגוון התחומים בהם עוסק עו"ד לענייני עבירות צווארון לבן – עורך דין עבירות שוחד – ייצוג נאשמים עבירות צווארון לבן – עורך דין עבירות מרמה – עורך דין עבירות גניבה – עורך דין עבירות הונאה, הגנה משפטית לנאשם בעבירות מחשב

משרדנו מספק הגנה משפטית/ייצוג משפטי/ליווי משפטי לנאשמים בעבירות צווארון לבן, ייצוג חשודים בעבירות צווארון לבן, עבירות מחשב, מעילה, עבירות מרמה, עבירות זיוף, עבירות מס, עבירת הפרת אמונים, עבירת מתן טובות הנאה, עבירת מתן שוחד, עבירת לקיחת שוחד, עבירת זיוף, עבירת רישום כוזב במסמכי תאגיד, הגנה משפטית לנאשם בהפרת אמונים.

עורך דין פלילי לעבירות צווארון לבן

למשרדנו ניסיון רב בטיפול בתחומים השונים של עבירות צווארון לבן.
נקראתם לחקירה?

עורך דין עבירות צווארון לבן – עבירות שוחד, עבירות מעילה, עבירות הונאות ומרמה – ליבת עבריינות הצווארון הלבן תכלול עבירות מרמה והונאה של יחידים או ארגונים ומוסדות, עבירות שחיתות שלטונית ופשיעה כלכלית, מעילות, ייעוץ משפטי מרמה והונאה, עבירות מס על כל סוגיהן, זיוף, מתן שוחד, קבלת שוחד, גניבה ממעביד, גניבה בידי מורשה, מעשי תרמית ואף עבירות מחשב.

זוהי רשימה חלקית בלבד של עבירות הנכללות במשפחת עבריינות הצווארון הלבן.

עורך דין עבירות מתן טובות הנאה

עבירת מתן טובות הנאה היא ממשפחת עבירות השוחד שבדרך כלל ניתן לאדם בעל תפקיד ציבורי וכאשר יש חשד בעבירת מתן טובות הנאה כדאי ורצוי להתייעץ תחילה עם עורך דין עבירות מתן טובות הנאה, אשר הינו עו”ד פלילי מנוסה בתחום זה, יבחן וימליץ על אופן ההגנה וניהול המשפט.

ייצוג משפטי עבירות צווארון לבן

משרדנו מתמחה בעבירות צווארון לבן ומייצג נחקרים, חשודים ונאשמים בתיקים של עבירות צווארון לבן – עו"ד פלילי – ייצוג משפטי עבירות צווארון לבן כמו משפטי מרמה והונאה אשר דורשות לרוב הבנה וידע משפטי וכלכלי.
הגנה משפטית עבירות שוחד – עבירות השוחד הן מהחמורות שבעבירות המרמה וההונאה. עבירות שוחד הן גם מהנפוצות שבין עבירות צווארון לבן.
הגנה משפטית מעילות – נקראתם לחקירה בעניין חשד למעילה – פנו אלינו  – עורך דין פלילי צווארון לבן, לקבלת ייעוץ משפטי משרד עו"ד פלילי – הגנה משפטית עבירות מעילה .

ייצוג משפטי בעבירות צווארון לבן הגנה משפטית של עורך דין פלילי על עבירות מחשב, עבירות מעילה, עבירות מרמה, הפרת אמונים, מתן טובות הנאה בתמורה לשוחד, סחר לפי מידע פנים, שחיתות שלטונית, קשרים לא ראויים בין הון ושלטון, עבירות מס, עבירות שוחד, עבירות על חוק ההגבלים העסקיים, עבירות על חוק ניירות ערך ועבירות על חוק איסור הלבנת הון ובכללן העבירות הבאות:

  • לקיחת שוחד – סעיף 290 לחוק העונשין
  • מתן שוחד – סעיף 291 לחוק העונשין
  • קבלת דבר במרמה – סעיף 415 לחוק העונשין
  • קבלת דבר בתחבולה – סעיף 416 לחוק העונשין
  • זיוף – סעיף 418 לחוק העונשין
  • רישום כוזב במסמכי תאגיד – סעיף 423 לחוק העונשין
  • עושק – סעיף 431 לחוק העונשין
  • מרמה במס הכנסה – סעיף 220 לפקודת מס הכנסה
  • עבירות מע"מ – סעיף 117 (א) לחוק מס ערך מוסף
  • תרמית בקשר לניירות ערך – סעיף 54 לחוק ניירות ערך
  • גניבה ממעביד ו/או גניבה בידי מורשה

עורך דין עבירות שוחד

עבירת שוחד מתייחסת אל מתן שוחד, קבלת שוחד ותיווך לשוחד. עורך דין עבירות שוחד יכול לסייע לחשודים או נאשמים בעבירות שוחד.

עורך דין עבירות שחיתות שלטונית

בכל צורות הממשל עלולות להתרחש תופעות של שחיתות שלטונית בה עושה החשוד או הנאשם  שימוש לרעה במשרה ציבורית. שחיתות שלטונית או שחיתות פוליטית, היא סוג אחד משלל השחיתויות המוכרות ובהן נכללות עבירות שוחד, הפרת אמונים ומרמה. משרדנו מספק הגנה משפטית גם לנאשמים או חשודים בעבירות אלה.

הגנה משפטית מעילות

מעילה בכספים היא עבירה פלילית המשויכת לעבירות צווארון לבן. הגנה משפטית מעילה מחייבת ליווי משפטי צמוד של עו"ד פלילי מנוסה בתחום.

זומנתם לחקירה או נחשדתם בעבירת מעילה בכספים – משרד עו"ד פלילי אדי אבינועם מעניק הגנה משפטית לחשודים במעילה בכספים – הגנה משפטית מעילות.

קבלת דבר במרמה

משרד עורך דין פלילי אדי אבינועם מספק הגנה משפטית לחשודים או נאשמים בעבירות של קבלת דבר במרמה.

ייצוג משפטי עבירות צווארון לבן – טיפול של עורך דין פלילי קבלת דבר במרמה מעוגנת בסעיף 415 לחוק העונשין, כאשר שלושת הרכיבים אשר צריכים להתקיים על מנת לסלול עתירת המדינה להרשעת הנאשם בביצוע עבירה זו הנם: "דבר", "מרמה", וכן "קבלה" של אותו דבר במרמה.

"הדבר" מוגדר כמטלטלין, מקרקעין, זכות או טובת הנאה שמתקבלים ע"י מבצע העבירה תוך הצגת מצג שווא הגורם לנותן להאמין כי מתקיים בפניו, באופן מוטעה, מצג אמיתי. עבירות קבלת דבר במרמה הנן עבירות נפוצות תחת מסגרת עבריינות הצווארון הלבן.

משרדנו מספק גם ייעוץ משפטי לחשוד בעבירות מתן טובות הונאה, ייעוץ משפטי בחקירה

עו"ד פלילי אדי אבינועם הוא בעל נסיון רב בניהול תיקי עבירות צווארון לבן פשוטים או מורכבים, ייצוג משפטי עבירות צווארון לבן שחלקם זכו להד תקשורתי, בינהם "גלגלי הכסף" – פרשיית הונאת המיליונים  מול המוסד לביטוח לאומי, כשלאחרונה התקבל הסדר טיעון בעניין לקוח משרדנו, איש ציבור בכיר, לפיו על אף כתב אישום התחלתי של לקיחת שוחד קבלת דבר במרמה הפרת אמונים ועוד.

תיקו הסתיים בעבודות שירות בלבד!

פרשת "ישראל ביתנו" בעבירות השוחד שיוחסו לח"כ לשעבר, פאינה קירשנבאום ונציגי ציבור אחרים, שם הסתיים עניינו של לקוחנו אף הוא בעבודות שירות , ופרשת השחיתות הציבורית שיוחסה לח"כ דוד ביטן ואחרים, עו"ד אדי אבינועם – עורך דין צווארון לבן ייצג את אחד היזמים המוחשדים במתן שוחד לקידום עניינים אישיים.

ממש לא. עבירות צווארון לבן נחשבות לעבירות חמורות כשהחמורות מבינהם, אף יכולה להביא את מבצעיהן לשהות בכלא אף לתקופות של שנים רבות ! . החומרה המיוחדת של עבירות הצווארון הלבן מתבססת בדרך כלל על עובדת התכנון מראש של ביצוען והרווח שהפיק/מפיק המבצע אותן, תוך הסבת נזק כלכלי לאחרים או פגיעה בערכים חברתיים הבאים למנוע שחיתות. בתי המשפט נוהגים לפסוק עונשים לא קלים כדבר שבשגרה בעבירות מסוג זה. התערבות עורך דין פלילי בשלב מוקדם מאד של ההליך, תסייע מאד למי הנחשד בעבירות מסוג זה.
בהחלט כן. מעבר לכך, עבירות מן הסוג הזה נחשבות לעבירות שכיחות ואפילו בגדר ' מכת מדינה', כשההתייחסות למבצעי העבירות הללו הוא מחמיר, הן בשל נפיצות העבירות הללו וקלות ביצוען והן בשל הנזק הכלכלי הרב שמוסב לחברות הביטוח. יש להוסיף כי בנסיבות המתוארות בשאלה, מבצע העבירה צפוי לעמוד לדין גם על עבירת דיווח כוזב למשטרה, ואם העבירה נעשתה בשיתוף עם אחרים, אזי גם תתוסף עבירה נוספת שעניינה קשירת קשר לעוון/פשע.
היעדר עבר פלילי וקיום חיי שגרה נורמטיביים אינם 'תעודת ביטוח' המונעת אפשרות שליחה לכלא במקרים חמורים. וודאי וודאי שכחלק מהשיקולים הפועלים לזכותו של נאשם, גם בצווארון לבן, יהיו היעדר עבר פלילי וקיום חיים נורמטיביים, אך זהו רק חלק משיקולי הענישה ולא כולם. לצד שיקולים אלו עומדים שיקולי הרתעה, גמול חומרה מיוחדת וכן הלאה. מכאן כמובן החשיבות והנחיצות שבהסתייעות בשירותי עו"ד פלילי מוקדם ככל האפשר.
גאים ושמחים להיות מדורגים גם השנה כאחד המשרדים המובילים במשפט הפלילי בישראל. אנחנו נמשיך לתת שירות משפטי מכל הלב ובמלוא...
לא הצלחתם למכור את הרכב המשומש שלכם ונתקעתם איתו במשך חודשים אל תעזו להתנסות בלהעלים את הרכב ולטעון שהרכב שלכם...
הרצאה שלי בנושא "אלטרנטיבות להליך הפלילי" בכנס הארצי של עורכי הדין באילת מאי 2022 דברים שאמרתי מנקודת מבטי כסניגור פלילי...
לכבוד הוא לנו לזכות להיות מדורגים בדירוג היוקרתי של DUNS100 כמשרד עו"ד פלילי מהמובילים במשפט הפלילי במדינת ישראל על ידי...
לכבוד הוא לי לשמש כיו"ר הוועדה לעניינים פליליים במחוז מרכז של עורכי הדין ולקחת חלק בפאנלים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי.
לכבוד הוא לי במסגרת מקצועי, עו"ד פלילי, לשמש ולפעול כיו"ר ועדת עניינים פליליים לרווחת ולטובת חבריי עורכי הדין בייזום וקיום...
רצח או הגנה עצמית ? רקע אישי של סלמאן עאמר: סלמאן עאמר אדם נורמטיבי בעל עבר בטחוני שמאמין במערכות המדינה....
בחירת עורך דין פלילי מצאתם את עצמכם מסתבכים בתיק פלילי וברור לכם שאתם צריכים עו"ד פלילי. איך תדעו לבחור את...
בעקבות פנייתנו לנשיא המדינה, נשיא המדינה נענה לבקשתנו ומחק הרשעה פלילית שהפריעה מאד ללקוחנו בחייו המקצועיים והאישיים.
בית המשפט השתכנע שלא להחמיר בענישה כפי שביקשה המדינה וקבע ענישה מקלה מאד של שירות לתועלת הציבור, צו מבחן ומאסר...
עבירות כלכליות – מאמר בפרשת ישראל ביתנו: עבודות שירות למשה קליסקי מבכירי עולם הספורט לשעבר בעבירות שוחד בפרשת ישראל ביתנו...
עו"ד פלילי אדי אבינועם בייצוג קצין משטרה בכיר בסגירת תיקו הפלילי, העברתו לדין משמעתי וסיום עניינו בענישה מקלה מאד!  ...
עו"ד פלילי אדי אבינועם בשחרור סלמאן עאמר, ראש מועצת ג'וליס , המואשם ברצח בכוונה תחילה.
ייצוג נאשמים עבירות מרמה, עורף דין עבירות מרמה, עורך דין עבירות הונאה, עורך דין עבירות עוקץ
דילוג לתוכן