ביטול הרשעה כנגד נאשם בעבירות אלימות כלפי אשתו ולמרות תסקיר שלילי!!

לא כל תיק אלימות במשפחה , חייב להסתיים בהרשעה ‼
מי הנאשם : נהג רכב ציבורי, אדם מבוגר וחולני.
כתב האישום שיוחס לו: אשתו שקינאה לו וחשדה כי הוא בוגד בה , הגיעה אל הרכב הציבורי בו הוא נהג וחטפה ממנו את הטלפון הנייד שלו כדי לראות "עם מי הוא בוגד…" ( לא דובים ולא ציפורים 🤦‍♂️). בנסיונו לקחת את הטלפון שלו חזרה ותוך התנגדותה , היא נחבלה מעט ושמלתה נקרעה.
הוגש נגדו כתב אישום שייחס לו אלימות במשפחה נגדה.
לאחר שהיה מיוצג על ידי 2 עורכי דין, הוא הגיע אליי במצב נפשי ופיסי ירודים ביותר ועם תסקיר שלילי במיוחד שלא המליץ על ביטול הרשעתו.
יצאתי עם הלקוח הזה לדרך ארוכה ; חיזקתי אותו והפניתי אותו לטיפול משקם משמעותי , למרות קשיים אישיים ומשפחתיים קשים ומורכבים ביותר שלו.
התוצאה לפניכם – טענותינו לביטול ההרשעה שלו התקבלו ‼✌ למרות התנגדות המדינה ולמרות תסקיר שירות מבחן , שלילי במיוחד , ושניסה לבטל את הטיפול שעבר הלקוח במסגרת פרטית, ולמרות נסיונותיה המניפולטיביים של פרודתו לצייר את הלקוח בציור שקרי ודרמטי בבית המשפט, הרבה מעבר למה שיוחס לו בכתב האישום.
השופטת החכמה והאנושית הפגינה חוכמה משפטית ולב שומע לנאשם האומלל הזה, שכל עולמו הוא מקום עבודתו , כשהשופטת "לא אכלה" את הסיפורים של הפרודה בבית המשפט, שלא היו מבוססים על שום ראיה, חוץ מנסיון להרע ללקוח ‼
כל כך שמחתי לעזור ללקוח הזה. אני לעולם לא אשכח אותו ☀🙌

שתף פוסט זה

כתבות נוספות בנושא

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, עם עו"ד פלילי אדי אבינועם, השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן